KEKAGUMAN JJ TERHADAP TUN DR MAHATHIR

Tun Dr Mahathir Mohamad speaking at the Bicara Minda talk at Dewan Karangkraf in Shah Alam. The session was moderated by veteran journalist Tan Sri Johan Jaafar. (NSTP/MOHAMAD SHAHRIL BADRI SAALI)

Sekitar 8 tahun  dulu aku dah cakap jangan dihina dimaki,disakiti atau dirosakan nama baik dia. 22 tahun dia jadi PM. Bukan satu  perjalanan yang singkat, menghadapi bermacam macam  keadaan dalam perjuangan dia. Kalau ya pun kau orang  tak  suka hormatilah sebagai orang tua dia saja sudah ! Tetapi kau org degil.

Aku cakap lagi   bahawa orang  tua ni kalau dia tubuhkan parti baru,  BN boleh tumbang . Masa tu kau orang ketawakan aku. Sekarang apa macam ? Sebab tu aku tidak  pernah berubah hati terhadap orang tua ni. Sebab itu aku tahu pemikiran, teknikal dan taktikal dia tiada tandingan dalam dunia politik ……….

Dialah yg menurunkan Anwar, dialah yang buat rakyat turun ke jalanan maki dia. Dialah yang naikkan Pal Lah. Dia yang turunkan Pak Lah. Dia naikkan Najib dan dialah yang turunkan Najib. Dialah yang bebaskan Anwar dan dia jugalah yang dikatakan memasukkan Anwar ke dalam penjara. Hari ini dia jugalah buat rakyst turun ke jalanan sorak terina kasih kat Tun tak putus [utus. Siapakah dia ? Dialah yang saya kagumi Tun Dr Mahathir Mohamed. Semoga Tun diberi kesihatan yang baik. Terima kasih kerana sudi memikul  tanggung jawab demi bangsa, agama dan negara. Kami rakyat rasa bersalah kerana menyusahkan kamu. Kami benar benar  tiada pilihan atas kerakusan UMNO.Terima kasih Tun  !!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *